Zajišťujeme technické prohlídky: motocykly, osobní a nákladní automobily, autobusy, traktory, veškerá přípojná vozidla, stavby a přestavby silničních vozidel, schvalování technické způsobilosti silničních vozidel, dovozy vozidel
Provádíme měření emisí neřízených a řízených systémů - zážehové a vznětové motory
Měření emisí vozidel kategorie M1 a N1 zážehové motory, vznětové motory
Dále M2,N2,M3,N3
Komplexní služby pro motoristy z jednoho místa: Stanice technické kontroly, Měření emisí, Ověřování tachografů
Zajišťujeme montáže a ověřování EC tachografů značek: VEEDER-ROOT, STONERINGE, CONTINENTAL (SIEMENS)-VDO, MOTOMETR-ROBERT BOSCH
| Kontaktní osoba | Zdeněk Haman - vedoucí provozny |
|---|---|
| Webová stránka | www.farmet-stk.webnode.cz |
| [email protected] | |
| IČ | 25251236 |
| DIČ | CZ25251236 |
| http://farmet-stk.webnode.cz |
|---|
Vzdělávání žáků probíhá v moderně vybavených dílnách zařízených pro výuku strojírenských oborů, modernizovaných učebnách teoretické výuky a expozicích Světa techniky. Vybrané předměty jsou vyučovány metodou CLIL neboli prostřednictvím cizího jazyka. Škola nabízí 15 oborů, z toho je 14 v denní formě studia. Ve školním roce 2019/2020 měla naše škola 701 žáků. Škola má 4 učebny výpočetní techniky, učebnu výpočetní techniky CAD/CAM, 5 učeben vybavených multimediální technikou pro výuku všeobecných odborných předmětů, učebnu mechatroniky, učebnu fyziky, 2 učebny matematiky, 2 učebny technologie, učebnu elektrotechnologie, učebnu pro výuku společenskovědního vzdělávání, 2 učebny českého jazyka, 5 učeben pro výuku cizích jazyků, 17 kmenových učeben a 2 tělocvičny v prostorách školy. Ve školním roce 2019/2020 spolupracuje naše instituce s 59 firmami, jež našim žákům poskytují praktickou výuku. Z celkového počtu je 37 firem zaměřeno na strojírenství, 13 na elektro, zbývajících 9 je pak autoservisů.
Žáci naší školy mají dostatek příležitostí osvojit si klíčové kompetence, tzn. osvojit si některé důležité vědomosti, dovednosti, postoje a hodnoty a dokázat je využívat v osobním, občanském i profesním životě. Smyslem vzdělávání není předat žákům co největší objem dílčích poznatků, fakt a dat-