Škola nabízí technické vzdělávání ve střední odborné škole a vyšší odborné škole.
Výuka probíhá ve dvou budovách, a to ve středisku VOŠ a SPŠ stavební a dopravní na adrese Čsl. armády 681/10 , Děčín I, a středisku SPŠ strojní a elektro na adrese Slovanská 1000/55, Děčín VI .
Obě budovy škol umožňují studentům výuku v moderních laboratořích a odborných učebnách. Studenti mají možnost pracovat na počítačích, k dispozici je Internet i v mimoškolní době. Jsou zde dílny pro praktické vyučování, strojní i elektro laboratoře a fiktivní firmy, které si studenti sami vedou. Každá budova má vlastní tělocvičnu s posilovnou, která je velmi dobře vybavena, a velké hřiště s tenisovým kurtem.
Žáci a studenti s bydlištěm mimo Děčín mají možnost ubytování v nově zrekonstruovaném domově mládeže s vlastní školní jídelnou.
| Kontaktní osoba | Ing. Michal Moc - Ředitel školy Bc. Lenka Krčmářová - Asistent ředitele Mgr. Jan Mareš - Statutární zástupce ředitele Ing. Jana Fenclová - Zástupce ředitele Mgr. Lenka Jelínková - Výchovný poradce Mgr. Kateřina Bohatý Fridrichová - Výchovný poradce a kariérový poradce Mgr. Lucie Bláhová - Metodik prevence Jana Švarcová - Studijní oddělení Ing. Veronika Klímová - Ekonom Denisa Kampyová - Účetní |
|---|---|
| Webová stránka | www.prumkadc.cz |
| [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] | |
| IČ | 47274689 |
| DIČ | CZ47274689 |
| Dle telefonické domluvy. |
|---|
Obec Pokřikov se nachází na úpatí Českomoravské vysočiny, v jižní části okresu Chrudim, kraj Pardubický. Žije zde kolem 260 obyvatel. Obcí protéká Dolský potok, který se vlévá do říčky Žejbro. První písemná zmínka o obci pochází z roku 1392. V obci se koná tradiční Masopust, aktivní jsou hasiči a obec je členem MAS Hlinecko a SOMH (mikroregion Hlinecko).
Žáci naší školy mají dostatek příležitostí osvojit si klíčové kompetence, tzn. osvojit si některé důležité vědomosti, dovednosti, postoje a hodnoty a dokázat je využívat v osobním, občanském i profesním životě. Smyslem vzdělávání není předat žákům co největší objem dílčích poznatků, fakt a dat-