Zaměřujeme se především na odbornou recyklaci plastového odpadu a následnou výrobu plastových regranulátů. Na recyklačních linkách zhotovujeme vysoce kvalitní PP regranuláty pro vstřikování v plastikářském průmyslu. Kompostéry vyrábíme na nových vstřikolisech, zakoupených s podporou z Evropské unie.
Recyklace plastových odpadů, akreditovaná kalibrační laboratoř, výroba plastových výrobků, odprašovacích zařízení a magnetických separátorů a materiálů.
| Kontaktní osoba | Ing. Luděk Černatovič - ředitel provozu Mgr. Pavel Rosman - marketing manager |
|---|---|
| Webová stránka | www.jelinek-trading.cz, www.kompostery.cz |
| [email protected] | |
| IČ | 42339723 |
| DIČ | CZ42339723 |
| PO - PA | 06:00-14:30 |
|---|
Vzdělávání žáků probíhá v moderně vybavených dílnách zařízených pro výuku strojírenských oborů, modernizovaných učebnách teoretické výuky a expozicích Světa techniky. Vybrané předměty jsou vyučovány metodou CLIL neboli prostřednictvím cizího jazyka. Škola nabízí 15 oborů, z toho je 14 v denní formě studia. Ve školním roce 2019/2020 měla naše škola 701 žáků. Škola má 4 učebny výpočetní techniky, učebnu výpočetní techniky CAD/CAM, 5 učeben vybavených multimediální technikou pro výuku všeobecných odborných předmětů, učebnu mechatroniky, učebnu fyziky, 2 učebny matematiky, 2 učebny technologie, učebnu elektrotechnologie, učebnu pro výuku společenskovědního vzdělávání, 2 učebny českého jazyka, 5 učeben pro výuku cizích jazyků, 17 kmenových učeben a 2 tělocvičny v prostorách školy. Ve školním roce 2019/2020 spolupracuje naše instituce s 59 firmami, jež našim žákům poskytují praktickou výuku. Z celkového počtu je 37 firem zaměřeno na strojírenství, 13 na elektro, zbývajících 9 je pak autoservisů.
Absolventi jsou připraveni pro výkon jednoduchých prací v rámci dělnických povolání. V oborech naleznou uplatnění absolventi nižších ročníků škol základních, absolventi základních škol praktických, žáci se zdravotním postižením nebo zdravotním znevýhodněním. Složením závěrečné zkoušky žáci získávají střední vzdělávání s výučním listem. Ve všech činnostech je brán zřetel na úroveň dovedností jednotlivých žáků, zdravotní postižení či znevýhodnění. Ve výuce i hodnocení je kladen důraz na individuální přístup k nim. Těžiště přípravy pro jejich povolání je v odbornosti. Ve škole neprobíhá povinná výuka cizího jazyka.