Naše kosmetické studio se specializuje na vaše řasy a nabízí možnost jejich prodlužování i doplňování a to s profesionální péčí a na odborné úrovni. Velký důraz klademe na kvalitu, bezpečnost i hygienu práce.Dále se specializuje na služby spojené s modeláží nehtů, díky čemuž můžeme svým zákazníkům nabídnout kvalitní služby na profesionální úrovni.
Modeláž nehtů Praha 1, prodlužování řas Praha 1, kosmetický salon Praha 1, kosmetický salon Praha 1, prodlužování řas, prodloužení řas, kadeřnictví a kadeřnické salóny Praha 1, dámská kadeřnictví, dánská kadeřnictví, manikúra, pedikúra, rehabilitace, masáže, Gelové nehty, modeláž nehtů, kosmetika Praha 1, doplnění gelových nehtů, linky a rty, doplnění řas, umělé řasy.
| Kontaktní osoba | Janette Regendová – kontaktní osoba |
|---|---|
| Webová stránka | www.beautiful-me.cz/ |
| [email protected] | |
| IČ | 71811303 |
| Pondělí | |
|---|---|
| 9:00 - 20:00 | |
| Úterý | |
| 9:00 - 20:00 | |
| Středa | |
| 9:00 - 20:00 | |
| Čtvrtek | |
| 9:00 - 20:00 | |
| Pátek | |
| 9:00 - 20:00 |
O datu založení Horní Cerekve se nedochovaly žádné přesné historické záznamy. Původní osadu založil jistý Líček a po něm dostala jméno Líčkovice. Později byla osada pojmenována po kostele, původně dřevěném - cierkev. Osadu rozšířil ve 14. století Dobeš z Bechyně, nejvyšší maršál Království českého. Ten udělil Cerekvi určitá práva - právo městské, orgány městské správy, soudní pravomoce, kulturně školské povinnosti v rámci církevních zásad, jakož i právo opevnit se a tím se stala osada městem. První zachovaný písemný doklad o městě je z roku 1361. Dobeš z Bechyně zde vystavěl na břehu největšího rybníka vodní tvrz s příkopy.
Absolventi jsou připraveni pro výkon jednoduchých prací v rámci dělnických povolání. V oborech naleznou uplatnění absolventi nižších ročníků škol základních, absolventi základních škol praktických, žáci se zdravotním postižením nebo zdravotním znevýhodněním. Složením závěrečné zkoušky žáci získávají střední vzdělávání s výučním listem. Ve všech činnostech je brán zřetel na úroveň dovedností jednotlivých žáků, zdravotní postižení či znevýhodnění. Ve výuce i hodnocení je kladen důraz na individuální přístup k nim. Těžiště přípravy pro jejich povolání je v odbornosti. Ve škole neprobíhá povinná výuka cizího jazyka.